Mijn Klacht:
Ik wil niet dat mijn pakket wordt achtergelaten bij buren, als ik niet thuis ben.
Daarom betaal ik verzendkosten, om mijn pakket in mijn handen af te leveren.
En NIET BIJ DE BUREN A.U.B
Buren hoeven niet te weten over mijn zaak. En vooral als de buren jouw niet eens groet.
En nauw zit mijn pakket bij de buren.
Door luiheid van mensen.
DAT KAN NIET!!
Ik was erg boos toen ik las dat mijn pakket is achtergelaten bij de buren huis nummer 24..
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik mijn pakket in me handen wordt bezorgd, waarop mijn adres erop staat.
EN NIET BIJ DE BUREN A.U.B.
IK BEN NIET VERANTWOORDELIJK als mijn pakket bij de buren ligt.

