Klacht: Pakket 3 keer verkeerd gesorteerd

op 15 maart 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb afgelopen woensdag ook al een klacht geplaatst over het verkeerd sorteren van het pakket van mijn dochter. De oplossing van DHL was toen dat we de 1 tot 2 werkdagen moesten afwachten. Dat hebben we gedaan en je gelooft het niet maar het pakket is WEER verkeerd gesorteerd!!!! Dat is dus 3 keer bij hetzelfde pakket….het pakket is vanaf 6 Maart in hun beheer en ze kunnen het maar niet voor elkaar krijgen om het pakket te bezorgen!!! Nu is hun oplossing dat wij contact moeten leggen met de verzender en dan moet de verzender een onderzoek aanvragen waar het iedere keer verkeerd gaat!!! Wij moeten dus een oplossing zoeken voor hun probleem!! Het moet niet gekker worden….
En waar het fout gaat is wel duidelijk: bij DHL!! Ze zijn net zo flexibel als een beton plaat als het om oplossingen zoeken gaat en zich dan verschuilen achter het call center want je krijgt niemand aan de lijn die zegt: ik neem de verantwoording en het pakket word met spoed bij u bezorgt! Nooit weer een bezorging door DHL voor ons.

Als het pakket vandaag bij ons word bezorgt. En hoe dat zoekt DHL zelf maar uit!!!

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 maart 2019 om 11:59 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat zending JJD000030108863000000079690 steeds weer vertraging oploopt door een sorteerfout. Het is erg vreemd en uitzonderlijk dat deze fout zich bij herhaling voordoet. Gezien de uitzonderlijke situatie, kunnen wij als klantenservice het probleem niet zomaar oplossen helaas. Het is echt belangrijk dat de verzender contact opneemt met DHL. Dat kan zij gewoon in het land van verzending doen. Er zal dan een onderzoek worden opgestart in samenwerking met ons, om uit te zoeken waarom het met deze zending steeds verkeerd gaat en om ervoor te zorgen dat het pakket alsnog zo snel mogelijk bij u wordt bezorgd.

Ik adviseer u dan ook om dit probleem zo spoedig mogelijk te melden bij de afzender van het pakket, zodat zij dit verder met ons oppakken voor u. Mijn excuses voor het ongemak.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 15 maart 2019 om 12:16 geantwoord

De verzender is al op de hoogte en hij is wel op zoek naar een oplossing, iets waar jullie nog iets van kunnen leren! Het pakket is het bezit van mijn dochter, zij heeft er voor betaald en jullie gaan daar heel onzorgvuldig mee om. Dit lijkt nergens naar! En wij zijn ook niet tevreden met de oplossing van DHL.

Reactie van de melder van de klacht Heijes24

4 dagen geleden - Ik snap niet hoe bij klacht.nl de klacht als opgelost staat geregistreerd. Is alleen het feit dat DHL reageert op de klacht een reden om het als opgelost te zien??? Voor mij is het opgelost als het pakket vandaag bij ons is bezorgd en niet eerder.

Alle klachten die gemeld zijn door Heijes24