Klacht: Pakket 3 dagen Tijdelijk Overmachf

[email protected] op 12 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een slechte service. Al 3 dagen staat er bij mijn pakket: Tijdelijk overmacht. Dat terwijl iedere keer een verwachte bezorgtijd werd aangegeven. 3keer aan toe en geen idee waar mijn pakket nu is. 3 dagen ervoor gezorgd dat er iemand thuis zou zijn maar er is niet eens aangebeld. Werkelijkwaar slechte service.

Gewenste Oplossing:

Pakket afleveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 juni 2017 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te moeten vernemen dat de levering van uw pakket zo lang duurt. Hiervoor onze excuses. We hebben helaas nog niet de reden mogen vernemen van de vertraging maar zullen dit verder intern oppakken. Ik zie dat uw pakket voor vandaag weer onderweg is dus ik hoop dat we hem in goede orde kunnen bezorgen.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door