Klacht: Pakket

Ria.van dongen op 26 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag
Had vandaag n pakket bezorgd gekregen
Maar de chaffeur beld aan krijg .
Nog niet de gelegenheid om naar .
De voordeur te lopen of hij loop
Al naar de buren .
Doe dr voor deur op .hij komt
Terug gelopen spreek hem daar op aan
Maar loop gewoon terug naar zijn suto

Het is sl meerder keren voorgevallen
Dat de chauffeur aan belt .niet even wachten
Tot dat ik de deur open kan doen
Chauffeur zet het pakket voor de voor drur
Stapt in zijn auto en vervolgens
Gaat hij n kwartietr stil staan
Dit is al vaker voor gekome door
Chauffeurs die op zaterdag werken
Dst dit xo maar kan bij jullie chauffeurs

Gewenste Oplossing:

Ben niet te vrede over jullie
Zaterdags chauffeurs
Door de weekse vaste chauffeurs
geen klachten
Die doen goed hun werk goed

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht, wat vervelend zeg, ik wil dit graag verder voor u oppakken. Om welk zendingsnummer gaat het hier? Met vriendelijke groet, Christiaan Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Ria.van dongen

3 jaren geleden - Jullie kunnen ook zie wie er vandaag bezorgd heeft En dit is al meerder keren voor gevallen op zaterdag Verzend nr van vandaag bezorgd pakket Is 3stal0003395902 Mvgr Ria van dongen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 juli 2021 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Ria.van dongen