Klacht: pakket 11 dagen onderweg en zeggen dat het geleverd is wat niet zo is .

houtsnippers948 op 22 juni 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Verstuur op 9 Juni een pakket naar potugal en op 12 Juni een pakket naar Duitsland vandaag
20 – 06 – 2022 nog steeds niet geleverd .
Heb heden middag met een medewerker gechat genaamd BAB die beweerde dat het pakket voor Portugal was geleverd en niemand aanwezig was en het nu bij een pickup point licht .
Kreeg vanavond een boze Portugese mail dat DHL aangaf dat het pakket was afgeleverd , maar de
klant heeft nog niets ontvangen .
Zowel de klant en en mijzelf als verkoper voelen ons zwaar in de maling genomen door DHL dat
zogezegd een dienst verlenende sector vertegenwoordigd dat maling aan zijn klanten heeft als
ze maar eerst betaald hebben en verder niet moeten zeuren .

Dat er normaal met betalende klanten wordt omgegaan , zo ook dat er eerlijk wordt
gecommuniceerd .

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemiddag, Wat vervelend, ik begrijp dat je hier niet tevreden over bent. Heb je voor mij de zendingsnummers van deze pakketjes, zodat ik met je mee kan kijken? Ik hoor het graag van je. Met vriendelijke groet, Lisa E-care Customer Service

Reactie van de melder van de klacht houtsnippers948

1 week geleden - Beste Lisa , hierbij de door u gevraagde zendings nummers : JVGL106871001112863773 9 Juni naar Portugal en JVGL 106871000110752211 van 12 Juni naar Duitsland . Met vriendelijke groet , B. van 't Hout .

DHL

Heeft op 22 juni 2022 om 10:56 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor de zendingsnummers. Ik heb even met je meegekeken en wat vervelend dat de pakketjes niet verder komen.

JVGL106871000110752211 - Voor dit pakketje kan je het best een onderzoek starten. Dit kan je zelf doen via de onderstaande link. Dit omdat het gaat om een zending die naar het buitenland gaat. https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/onderzoek-opstarten

JVGL106871001112863773 - Wat gek dat dit pakket geleverd is gescand bij een servicepunt, maar dat de ontvanger dit niet heeft ontvangen. Voor dit pakket kan je het best contact opnemen met DHL Portugal, omdat het pakket daar nu geleverd is gescand. Hieronder heb ik het contact linkje voor DHL Portugual.

Lisa
E-care Customer Service