Klacht: Pakket 1 week vast zit bij het sorteren

Rosarc op 19 februari 2025 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zit vast in het sorteren, volgens jullie vanwege een fout, maar na 1 week beweegt het nog steeds niet…
Ik denk dat dit al de derde keer deze maand is dat ik problemen met jullie heb over pakketten…

Gewenste Oplossing:

Breng mij het pakket, tenzij de inhoud kapot is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Hi Rosa, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat jij je pakket nog niet hebt ontvangen. Mijn excuses. Heb jij voor mij je track en trace nummer? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Freek DHL eCommerce Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Rosarc

1 maand geleden - Ja hoor, trace nummer 3SDRG9379074339

DHL

Heeft op 19 februari 2025 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Rosarc