Klacht: Pakje verdwenen

iduna. op 14 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL Meldt dat mijn bedrijf op 22 of 23 mei een pakje in ontvangst heeft genomen. Dat is echter niet het geval.

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten wie de afzender is oftewel waar het pakje nu is zodat ik een andr aflever adres kan geven aangezien het vakantietijd wordt voor mijn bedrijf.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

7 jaren geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Zojuist heb ik getracht de desbetreffende zending te traceren, dit is echter niet gelukt. Heeft u wellicht een zendingnummer van de zending die u zou hebben ontvangen? Op deze wijze kan ik met u meekijken naar een mogelijke oplossing. Graag verneem ik uw reactie. met vriendelijke groet, Thijs webcare afdeling DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Beste Thijs, Even kort: het pakje is van een onbekende afzender. Dat gebeurd in mijn bedrijf. Maar ik moet daar wel wat mee!!! De zendingscode is niet ingevoerd door de bezorger De datum ook niet maar een medewerker van DHL heeft ontdekt dat hij het wel terug kon vinden op de naam Iduna Healing en wel op 22 of 23 mei jl. Ook dat ik het pakje wel ontvangen zou hebben. Een andere medewerker zei dat het pakje er nooit geweest is. Weer iemand anders zei dat het retour was. Ik schrijf stukjes op o.a. Facebook en heb veel volgers. Ook hierover heb ik geschreven en vul dat steeds aan. mede daardoor heb ik vernomen dat zeker in regio Amersfoort veel pakjes verdwijnen. Als DHL steeds de oorzaak buiten het bedrijf plaatst lost DHL ook niks op. Ik hoop dat u dat met mij eens bent. Ik begrijp hoe vervelend dit voor u moet zijn en hoop dat u zich optimaal in wilt zetten voor een oplossing op grote schaal. 1 rotte appel steekt namelijk de hele fruitschaal aan. Mijn bedrijf gaat binnenkort dicht wegens vakantie. Dan wordt het helemaal ingewikkeld. U bent mijn laatste hoop. Het is dus wel bekend onder mijn bedrijfsnaam dus dat moet dan ergens ingevoerd zijn denk ik. Bedankt voor uw inzet, ik hoop een positief einde te kunnen schrijven onder het inmiddels lange verhaal!

Bericht van

7 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor de aanvullende informatie. Uiteraard begrijp ik dat u meer duidelijkheid wilt en natuurlijk willen wij u hier ook graag mee helpen. Echter op het adres dat u hier vernoemd hebben wij van DHL Parcel in mei geen zendingen geleverd. Het kaartje dat u heeft ontvangen betreft dit een kaartje van DHL Parcel of van DHL Express. Indien het een kaartje van DHL Express is wil ik u verzoeken te bellen naar 088-0552 000. Is bovenstaande adres het adres waar deze pakketten aangeboden zijn? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Beste Miranda Het zendingsnummer van DHL Parcel is 3FK7129ES Hieronder een reactie van een collega waarin staat dat er inderdaad een zending was voor Iduna Healing. Het is dus NIET bezorgd. En het wordt steeds verwarrender en dat pakje is dus ...uhhh? Voor de duidelijkheid, dat ene pakket daar gaat het dus om....zie hieronder. Bedankt voor het melden van uw klacht. Uit uw verhaal begrijp ik dat u niet weet of er een pakket onderweg is naar u of uw één van de andere therapeuten werkzaam op dit adres. In onze database is maar één zending te vinden gericht aan Iduna Healing en deze is op 23 mei bij dit adres aangeboden en afgeleverd, dit was tevens de eerste bezorgpoging. Ik heb uw mailwisseling met ons onderzocht en u gaf aan een dag eerder (22-05) een bezorger gemist kaartje te hebben ontvangen. Behalve deze ene zending zijn er dan ook geen eerdere zendingen te vinden voor uw adres in onze database. Conlusie van het verhaal is, dat u geen pakket verwacht en wij geen pakketten geregistreerd hebben staan die voor, of op 22 mei bij u bezorgd moesten worden. Dus om nou te zeggen dat DHL uw pakket kwijt geraakt is, is in dit geval niet aan de orde omdat er geen pakket is dat voor uw bestemd was. Het lijkt me verstandig als we het hier verder bij laten. Met vriendelijke groet, Tom Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Het zal wel druk zijn, toch hoop ik opnieuw op een antwoord;-)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 juni 2017 om 14:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Naar aanleiding van uw eerdere berichten via e-mail en Facebook hebben wij u geïnformeerd dat er op basis van uw adres gegevens geen zending bekend is op uw adres. Alleen de zending die op 23 mei is afgeleverd. Zoals eerder aangegeven in de email heeft u vermoedelijk te onrechte het niet thuis kaartje in uw brievenbus ontvangen. Uiteraard excuses daarvoor.

Excuses dat wij u niet verder van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

iduna.

Heeft op 14 juni 2017 om 18:22 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Beste Miranda,

Het eerder genoemde is NIET op 23 mei afgeleverd, dat probeer ik de hele tijd door te geven!

Alle klachten die gemeld zijn door