Klacht: Pakje na 14 dagen nog steeds niet bezorgt.

Kouki op 23 december 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 9-12-2024 een douchekraan gekocht omdat de mijne defect was. Met DHL ( MDP5VQLM1D1) willen laten bezorgen en vanaf de 10e kun je het volgen. ( diverse keren aangekomen in de regio of sorteercentrum). Diverse keren contact gehad met Tracy systeem van DHL en je komt bijna niet verder om met een medewerker te spreken. Ik heb inmiddels een andere douchekraan gekocht en wil van DHL een gepaste oplossing. Het is wel een bedrijf dat weinig van zich laat horen. Brrrrrrrrrrrrrr

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de nog bezorgde douchekraan of een tegemoetkoming van de nieuwe douchekraan.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 23 december 2024 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kouki

Heeft op 23 december 2024 om 15:40 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ophalen? Waar dan? heb nog steeds geen code. Omdat ik via Marktplaat het artikel heb aangeschaft ben ik de verzender naar mijzelf. Hoezo geen claim, het is door DHL ( en uitvoerende management) die dit heeft veroorzaakt. Ik zit door DHL nu met 2 douchekranen omdat het veel te laat word bezorgt en ik hierdoor een andere douchekraan heb \"MOETEN\"AANSCHAFTEN OF WORDT ER BIJ DHL NIET GEDOUCHT THUIS?

Reactie van de melder van de klacht Kouki

3 maanden geleden - Dit is er gecommuniceerd naar de verkoper door DHL, ik kan geen nieuw onderzoek voor je instellen, want we doen onderzoek naar dit pakket. De ontvanger krijgt de updates en de uitslag per e-mail. Neem voor informatie contact op met de ontvanger. Met Marktplaats is afgesproken dat dit via de ontvanger gaat. Kunt u dit even uitleggen meneer Freek van DHL e-commerce?

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Je kan je pakket afhalen op: Ihsan Logistic Minimarke Traaij 4-B Driebergen-Rijsenburg Helaas is de verzender de betalende partij voor het label en die hebben afspraken met ons gemaakt. Vandaar dat alleen de verzender een eventuele claim kan indienen. Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Freek DHL eCommerce Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Kouki

3 maanden geleden - En wat moet de verkoper dan claimen als de schade bij mij ligt? Verkoper heeft geen 2 douchekranen, ik wel. Komt door de veel te late bezorging van 2 weken voor een douchekraan. Tevens wil ik wel even het volgende kwijt, uw organisatie DHL is heel goed in het verplaatsen van hun verantwoording door de mensen die daar werken. Een organisatie komt bij mij naar boven als het de problemen oplost en niet van zich afschuift. Nee, verkoper, nee wij afhandelen het af met de koper, dat is er gecommuniceerd naar verkoper en koper. ( van het kastje naar de muur). P.S reageert u nu eens op de situatie met een mindere starre houding.

Reactie van de melder van de klacht Kouki

3 maanden geleden - Even het volgende meneer Freek, DHL afgiftepunt is er zo te zien niet meer. Het is er donker en ziet er verlaten uit. Hoe kan het daar dan liggen?

Alle klachten die gemeld zijn door Kouki