Mijn Klacht:
Ik verwachtte mijn pakketje van DHL afgelopen vrijdag. Vrijdag ben ik de hele dag thuis geweest, maar er is niet aangebeld. ’s Avonds gekeken via track & trace: blijkt dat DHL wel langs is geweest. Zaterdag precies hetzelfde verhaal. Mijn pakketje heeft de status Opdracht kon niet worden uitgevoerd en pakket terug naar sorteercentrum. Ook geen briefje door de bus met de optie om een afspraak te maken of ‘m op te halen bij een parcelshop, zoals vermeld op de website. Ik wil graag weten wat er nu met mijn pakketje gebeurd; ik zou ‘m graag ophalen bij een parcelshop of een nieuw aflevermoment plannen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag weten wat er nu met mijn pakketje gebeurd; ik zou 'm graag ophalen bij een parcelshop of een nieuw aflevermoment plannen.

