Klacht: onvriendelijk personeel voor een dorp!

isabelle83 op 09 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 9 december 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste Isabelle, Heel vervelend om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft gehad. Helaas is het zo dat we streng moeten zijn in aan wie we een pakket meegeven. We willen er immers zeker van zijn dat we het...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 9 december 2014

Isabelle uit Dinteloord heeft een klacht ingediend over de onvriendelijkheid van het personeel bij parfumerie Semina. Haar man mocht haar pakketje niet ophalen met haar rijbewijs, wat zij als onredelijk ervaart, vooral in een klein dorp. Ze hoopt dat het bedrijf soepeler omgaat met dergelijke situaties, aangezien meerdere dorpsbewoners vergelijkbare problemen ervaren.

Mijn Klacht:

Goedemorgen, ik heb een klacht over parfumerie semina in Dinteloord. Helaas door omstandigheden kon ik zelf het pakketje niet ophalen en heb gevraagd aan mijn man of hij het wilde ophalen voor mij met mijn rijbewijs. Helaas kreeg mijn man te horen dat alleen ik het op mocht halen! Gewoon te belachelijk voor woorden ben je getrouwd aan alles kan dat gezien worden en dan nog moest ik het ophalen! Zou fijn zijn als ze is wat soepeler zouden worden zeker vanwege een klein dorpje. Ik hoop dat jullie wat doen met deze klacht er zijn namelijk meer mensen die hier het er niet mee eens zijn en die hetzelfde probleem meemaken. Mvg isabelle

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ze de regels wat versoepelen zodat mijn man met mijn rijbewijs gewoon mijn pakje kan afhalen! En vriendelijker personeel! Kan beter dhl in fixet plaatsen net als postnl alles onder 1 dak en personeel is super vriendelijk. Mvg isabelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 december 2014 om 16:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Isabelle,

Heel vervelend om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft gehad. Helaas is het zo dat we streng moeten zijn in aan wie we een pakket meegeven. We willen er immers zeker van zijn dat we het pakket aan de goede persoon meegeven. Bovendien geeft de verzender vaak aan dat het pakket alleen door de geadresseerde opgehaald mag worden.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM