Klacht: Ontvangen in sorteercentrum, in afwachting van de data

lweenen1 op 20 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit pakket wacht blijkbaar op data. Het adres waar het naar toe is verstuurd is: Hammerstraat 5, 6075AJ Herkenbosch. Inhoud pakket thee kruiden.
Misschien bent u hiermee geholpen.

Zou u zo vriendelijk willen zijn het pakket verder af te handelen?

Mvg, L van Weenen

Gewenste Oplossing:

Het pakket uitleveren naar de ontvanger, zie hierboven.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik kijk graag even met u mee. Mag ik hiervoor het zendingsnummer van het pakket? Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Maud DHL E-commerce E-care

Reactie van de melder van de klacht lweenen1

10 maanden geleden - Hoi, sorry, zie het bericht net. JJD0000900628322014682914 Mvg, Leo

Reactie van de melder van de klacht lweenen1

10 maanden geleden - Per ongeluk dit bericht blijkbaar dubbel gestuurd, was niet de bedoeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 januari 2024 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
Ik zie inderdaad al een tijdje geen nieuwe scan meer. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat u verstuurd via Shops United. Ik wil u adviseren dit hier te melden zodat zij hier een onderzoek naar kunnen starten bij DHL.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL E-commerce E-care

lweenen1

Heeft op 20 januari 2024 om 12:50 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

U heeft alle informatie gekregen en zelfs meer dan nodig zodat dit in no time opgelost kan worden maar u legt het bij mij als ontvanger neer. Dat is wel erg kort door de bocht. Verzend shops gebruiken is niets mis mee maar als er dan toch iets aan de hand is en het wordt een klacht dan kunt u ook zelf bij de desbetreffende verzend - shop aankloppen en moet u het niet neerleggen bij de ontvanger of verzender mijn inziens.
Ik hoop dat u het toch nog gaat oplossen omdat u daar zelf de juiste middelen voor heeft.

Met vriendelijke groet,
L van Weenen

Alle klachten die gemeld zijn door lweenen1