Klacht: Onterechte niet thuis melding

Geenx op 02 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb 2 dagen lang op een pakket zitten wachten welk de volgende dag in huis zou zijn.
Betreffende pakket was bedoeld voor een speciale gelegenheid.
Hele dag gewacht en nadat het tijdvak verstreken was toch maar op de tracking site gekeken waar er tot mijn verbazing stond dat ” ontvanger niet thuis zou zijn “. Heb echter de hele dag thuis zitten wachten ook is er geen briefje in de brievenbus aangetroffen.

Gister opnieuw het exact zelfde verhaal. Opnieuw thuis gezeten tijdvak verstreken stond er online opnieuw de melding niet thuis.
Met geluk keek ik enkele uren later uit het raam en zag doodleuk de DHL bezorger in univorm door de wijk lopen en moest ik er zelf achter aan om te vragen of hij een pakket voor mij had.

Ja hoor meneer had deze bij zich en op de vraag waarom hij aangaf dat ik niet thuis zou zijn zonder überhaupt langs te zijn geweest antwoord hij ; ” dat was mijn collega, excuus. Ik ken de straten niet zo goed ”

Moet ik behalve dagen op mijn pakket zitten wachten nu ook nog voor het raam de wacht gaan houden om te zien of ik DHL bezorgers zie om er uiteindelijk achteraan te moeten rennen?
Betaal ik daarvoor verzendkosten?

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket gewoon word bezorgd zoals dat hoort tot aan mijn voordeur binnen het aangegeven tijdvak

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 juni 2017 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor jouw bericht. Je geeft in jouw bericht aan dat je twee dagen op een pakket hebt moeten wachten. Wanneer je de Track&Trace nakeek zag je dat de melding 'niet thuis' is gegeven. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en ik wil hier dan ook graag mijn excuses voor aanbieden.

Ik heb de zending erbij gehaald voor je en hier een melding van gemaakt bij het desbetreffende depot. Zij zullen dit bespreken met onze chauffeur.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Als je verder nog vragen hebt hoor ik dit heel graag van je.

Groet,

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door