Mijn Klacht:
Ik heb actief met zicht op mijn voordeur op mijn pakketje zitten wachten, en vervolgens krijg ik een melding van DHL dat mijn pakketje vandaag niet wordt bezorgd omdat ik niet thuis was, ongelooflijk onbeschoft. Ik snap dat het drukker is tijdens kerst maar er wordt hier gewoon keihard gelogen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil compensatie.

