Mijn Klacht:
Met spanning zitten we te wachten op een pakketje besteld in het buitenland. Komt het eindelijk in Nederland aan en dan zou DHL het moeten bezorgen. Op afspraak twee avonden zitten wachten op de vervoerder en twee keer het bericht: ‘we hebben u gemist’. Vervolgens het bericht: ‘we sturen het terug naar de verzender’… De chatbox, heef geen enkele meerwaarde, want als je probeert het pakketje alsnog dan maar naar een Service Punt te laten verzenden dan is het antwoord: ‘ja, dat kan niet meer worden onderschept’. Hoezo niet? Nu wordt het terug gestuurd naar de andere kant van de wereld en het antwoord is: ‘neem maar contact op met de verzender, dat die het opnieuw opstuurt’. En dan mag ik geen schuttingtaal gebruiken?
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat mijn pakketje wordt onderschept voordat het wordt terug gevlogen naar de verzender en naar Servicepunt in Uden wordt gezonden (omdat ons adres blijkbaar te moeilijk te vinden is)
