Klacht: Onterecht niet thuis melding

R_kras op 17 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket zou zaterdag 15-7 tussen 14:50-17-50 worden bezorgd. speciaal voor thuis gebleven, tot ik een mail kreeg dat ik om 14:55 niet thuis zou zijn geweest.
er is niet aangebeld. de auto stond voor huis. de schuttingdeur stond open (normaal loopt men dan door). tv stond aan, dus men kon zien dat we thuis waren. geen briefje in de bus.
de bezorger is denk ik niet eens geweest,
op alle manier contact proberen te krijgen met DHL maar dit lijkt onmogelijk. via de site enkel een chatbot welke enkel antwoorden geeft waar je niets mee kunt, en geen oplossingen aandraagt. ook geen mogelijkheid om een klacht in te dienen.

ze mogen zelf met een passende oplossing komen. als consument/klant hoeven we niet alles voor te kauwen aan bedrijven.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 17 juli 2023 om 11:02 geantwoord

Goedemorgen ! Wat vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan met uw levering. Excuus hiervoor. U kunt bij de chat doorvragen naar ''een medewerker''. Zo krijgt u een van mijn collega's op de livechat maar u kunt ook altijd contact op nemen met onze telefonie. Ik ga voor u een klacht doorvoeren en ik ga er vanuit dat dit niet meer voor zal komen in de toekomst. Ik zie dat er voor vandaag (17/07) een nieuwe levermoment is ingepland. Nogmaals mijn excuus en ik wil u een fijne dag wensen !

Mitchel

Alle klachten die gemeld zijn door R_kras