Klacht: Onterecht adres onbekend DHL

BRademakers op 02 december 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hebben vandaag 2 pakketjes niet ontvangen omdat de bezorger heeft aangegeven dat adres onbekend is.
Adres bestaat wel en is bekend bij DHL aangezien wij brievenbus pakketjes wel ontvangen!
Nu gaan beide pakketten retour afzender waarvan het één om gedrukte geboortekaarten gaat!

Vaste DHL bezorger van deze wijk aanspreken. Dit is de zoveelste keer dat ons dit overkomt en wij weer gedupeerd zijn bij door DHL bezorging. Bij concurrenten hebben wij hier geen last van.
De pakketten alsnog afleveren bij een aflever punt!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 02 december 2023 om 14:37 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
Wat ontzettend vervelend om te horen dat de pakketten onterecht retour zijn gestuurd. Ik ben bang dat de bezorger het adres niet heeft gevonden. U geeft ook aan dat het om geboortekaartjes gaat. Welke zending is dit precies? U kunt wellicht het beste zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice zodat we erachteraan kunnen gaan. Dit kan via: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.

Danique
DHL E-commerce E-care

BRademakers

Heeft op 02 december 2023 om 14:57 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit hebben we reeds gedaan via DHL eCommerce en via DHL app. Wij kunnen niet het bezorgmoment of afleverpunt aanpassen/selecteren.
Wij zijn dus niet geholpen en hopelijk lopen wij nu door DHL geen financiële schade omdat de bezorger ons adres ‘niet kon vinden’.
De bezorger van deze wijk dupeert ons al maandenlang en wij bestellen zelfs niet meer bij webshops waarvan wij weten dat DHL de carrier is!

Alle klachten die gemeld zijn door BRademakers