Klacht: Onprofessioneel bezorging

op 14 augustus 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste DHL,

Ik moest vandaag een pakketje thuis bezorgd krijgen tussen 11.00u – 15.00u. Mijn man en ik zijn de hele dag thuis geweest en hebben uw bezorg wagen ook bij ons voor het gebouw zien staan. Ik verwachtte dat er bij mij aangebeld word om het pakketje te ontvangen als de bezorger zo ver is met mijn pakketje. Echter reed uw bezorger na enkele minuten weg en ontving ik onmiddelijk daarna een bericht dat hij voor een dichte deur stond en ik mijn pakket bij een ophaal punt mag afhalen. Ik vind dit zeer vervelend, aangezien ik ervoor heb gezorgd dat ik tijdens de aangegeven tijden thuis aanwezig was en uw bezorger niet eens de moeite heeft genomen de juiste deurbel te gebruiken. Het staat ook heel duidelijk aangegeven welk deurbel bij welk huis hoort, dus het kan niet zijn dat hij het niet heeft gezien of het onduidelijk was. Het verbaasd mij daarom ook dat ik geen enkel keer de deurbel heb horen rinkelen en het bericht ontvang. Nadat uw bezorger wegrijdt komt hij niet meer het pakketje aanleveren aan huis, dit met als gevolg onnodig ongemak voor de ontvanger. Ik zou vragen uw bezorgers beter en professioneler op te leiden. Hiermee houdt u uw klant teveredenheid ook hoger.

Met vriendelijke groet,

Renuka

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevereden als ik mijn pakketje optijd thuis ontvang. En niet wanneer ik thuis zit en de bezorger zie wegrijden zonder dat er ooit bij mij is aangebeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 augustus 2019 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Mijn excuses het lijkt er inderdaad dat de bezorger bij het verkeerde adres heeft aangebeld.

Het pakket ligt inmiddels voor u klaar op het ServicePoint. U kunt het hier gedurende een week komen afhalen.

Voor deze zending is het helaas niet meer mogelijk. Indien u in de toekomst de bezorger mist, kunt u via de track trace een wijziging doorgeven en het pakket opnieuw aan laten bieden op uw eigen adres.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door RenukaRSR