Klacht: Onjuiste openingstijden en onvriendelijke medewerker

op 13 juni 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op de locatie in Kampen aan de industrieweg (erg de Centrale plek in Kampen) staan op de voordeur de openingstijden vermeld van de daar gevestigde autorijschool. Dat is op werk dagen tot 17.15 uur. Gisteren daar om 17.05 voor de deur om pakketje op te halen, maar alles gesloten. Vanmorgen er maar weer naar toe. Via een steile trap naar boven en te woord gestaan door een onvriendelijk vrouw. Volgens haar sluit de rijschool om 17.00 uur. Op de vraag of dat dan kan worden aangepast antwoord de ze dat het op de site van DHL wel staat. De vraag van mij om aanpassing werd gepareerd met verwijzing naar de site van DHL. Invoelend vermogen van deze dame nadert het nulpunt.

Andere locatie, aanpassen tijdstippen bij de deur en cursus klantvriendelijkheid voor deze dame.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 juni 2019 om 12:17 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht!

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is wanneer u voor niets naar het afhaalpunt gaat, de reactie van mevrouw niet helemaal gepast is. Ik wil hier dan ook mijn excuses voor aanbieden! Actuele openingstijden zijn te vinden op onze website dhlparcel.nl en daar is inderdaad te zien dat zij tot 17.00 uur geopend zijn. Fijn dat u het pakket inmiddels heeft kunnen afhalen.

Fijne dag nog gewenst!

Danique
DHL Parcel Webcare

Heeft op 13 juni 2019 om 12:39 geantwoord

Op de locatie moeten de openingstijden ook zichtbaar zijn en die van de rijschool aangepast. Anders blijven er misverstanden ontstaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacob Adriaan