Mijn Klacht:
DHL heeft een pakketje bezorgd waar kennelijk douanekosten voor gemaakt moesten worden. De waarde van de zending was volgens bijgaande ‘commercial invoice’ 32 euro. Ik betaalde 10 euro verzendkosten. DHL bracht hiervoor 63,34 euro aan douanekosten en administratiekosten in rekening!!!! Volgens de rekenregels van de belastingdienst was er een bedrag van 9 euro aan douanekosten verschuldigd, verhoogd met 10 euro administratiekosten. Ik heb meer dan 14 dagen geleden deze klacht bij het door dhl opgegeven emailadres gemeld ([email protected]) maar tot op heden geen enkele reactie.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer het teveel betaalde geld is teruggestort.

