Klacht: Onjuist adres volgens DHL

op 16 januari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 9 januari is een pakket verzonden door de verzender, deze zou de volgende dag geleverd worden door DHL. De volgende dag stond er een DHL bestelbus voor de deur, toen ik naar beneden liep om de deur te openen was deze alweer vertrokken. Op de Track and Trace pagina stond dat het adres onjuist was terwijl dit niet het geval was.
Ik heb toen contact gehad met DHL en die vertelde mij dat het pakket retour naar de verzender gaat.

Inmiddels zijn we een week verder en is het pakket nog steeds in het sorteerproces en DHL geeft mij geen mogelijkheid om het pakket ergens te halen.
DHL maakt alleen excuses maar komt niet met oplossingen, zeer klantonvriendelijk.

Het pakket voor of in dit weekend bij mij of bij de verzender wordt bezorgd. Of ik zelf het pakket kan ophalen in of voor dit weekend.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 16 januari 2020 om 17:36 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben zojuist al contact gehad via Facebook. Zoals aangegeven, kan het retourproces soms tot 2 weken duren. Dit is volkomen normaal. Er is helaas geen mogelijkheid deze zending af te halen. Het pakket wordt vanzelf bij de verzender bezorgd. Wij kunnen dit proces niet versnellen. Via Facebook heb ik u inmiddels uitgelegd waarom een retourzending vaak wat langer duurt dan een normale zending.

Harald
Webcare DHL Parcel

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mytroen