Klacht: onduidelijke info tracering en vreemde gang van zaken

op 11 januari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens de tracering van DHL zou er een pakje tussen 14:00 en 18:00 worden afgeleverd,DHL is weer eens te laat en gaat vervolgens proberen ’s avonds een pakje af te leveren in een industriegebied ?!?!?! Blijkbaar gaat tegenwoordig automatisch het pakje naar een afhaalpunt, moest ingrijpen om het pakje gewoon te laten afleveren, maar volgende dag werd het weer niet afgeleverd en nu moet ik ineens contact opnemen met de verkoper, ik weet niet wat er allemaal misgaat bij DHL maar ik ga vanaf nu actief kiezen voor een andere vervoerder, ben het goed zat.

Goed communiceren op de track en trace en pakjes gewoon afleveren binnen de door DHL zelf aangegeven tijden, en jullie zouden inmiddels toch echt moeten weten dat dit een industriegebied is waar bedrijven niet 's avonds open zijn...

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 11 januari 2019 om 12:50 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat de bezorger van pakket CP463024049DE dinsdag inderdaad vertraagd was en daardoor pas 's avonds bij het adres was. Mijn excuses hiervoor.

Wij verwachten het pakket vandaag tussen 14:00 en 18:00 uur alsnog te bezorgen. U kunt de zending volgen op dhlparcel.nl.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door godfried beumans