Klacht: Ondanks thuis het bericht: ‘We Hebben U Gemist!’

Michael Aken, van op 06 november 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerst voor deze zending dubbele inklaringskosten betaald omdat de eerste een zogenaamde ghost zending zou zijn geweest. Mag weer wachten op mijn geld of er waarschijnlijk weer zelf achter aan gaan. Dit kon niet verrekend worden…
Vervolgens een afspraak gemaakt dat het pakketje bij een parcel shop afgeleverd wil hebben. Heb ik bewijs van maar staan vervolgens vandaag gewoon aan mijn deur. Toevallig ben ik de hele ochtend thuis maar krijg ik toch het bericht dat ze mij gemist hebben. Geen bel gehoord of wat dan ook.
Dit is niet de eerste keer dat ik gewoon thuis ben en het bericht krijg we hebben u gemist. Ik woon in een appartement op de 15e verdieping en het heeft dus even tijd soms nodig voor ze bij mijn deur staan en weer beneden zijn. Ik vermoed dat dat de reden is. Tevens ook geen kaartje van we hebben u gemist in de brievenbus gehad maar alleen per email en sms.
Klantenservice gebeld vervolgens die totaal niet begripvol was of zelfs een excuses aanbood. Alweer een slechte ervaring met DHL.

Gewenste Oplossing:

Pakket als nog vandaag bezorgen.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van

7 jaren geleden - Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u, uw zending inmiddels heeft opgehaald. Excuses voor de ervaring die u heeft gehad. Is de rest ook opgelost of is er nog iets waar ik u mee kan helpen? Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Anna DHL Express

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Beste Anna, Dank u voor uw reactie. 2 dingen nog nu u het toch vraagt: - ik ben nog steeds wachtende op het terug gestort krijgen van mijn eerder over gemaakte inklaringskosten a €24,63. Een zogenaamde ghost zending volgens een medewerker van jullie. 17/10 betaald met order nummer: 767449 en hwb 6101748030. -en de volgende reactie na een klacht van een collega van u via de dhl website: “Bedankt voor uw bericht. Uw zending is verstuurd via DHL Express en dat netwerk is gescheiden van DHL Parcel. Deze zendingen kunnen wij maar zeer beperkt inzien, waardoor ik u helaas niet verder kan helpen. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met DHL Express, dit kan via 088 055 2000. Hartelijke groet, Hanane Klantenservice DHL Parcel “ Dit zal allemaal best. Maar u kunt toch niet van ons verwachten dat de consument precies weet hoe DHL in elkaar steekt met blijkbaar verschillende divisies en onderdelen. Erg frustrerend als er zo met een klacht wordt omgesprongen. Het minste wat deze gene had kunnen doen is het naar de juiste persoon te sturen binnen het bedrijf ipv het weer bij de klant neer te leggen. Mvg A

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 november 2017 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,

Hartelijk dank u voor uw reactie. Wat vervelend om te lezen dat u nog steeds wachtende bent op het terug gestort krijgen van uw eerder over gemaakte inklaringskosten a €24,63. De inklaringskosten worden behandeld door ons Advanced Duty collection team.

Mijn excuses dat ik u moet verwijzen naar ons Advance Duty Collection team, maar mijn collega\\\'s van deze afdeling kunnen u direct verder helpen met uw vraag over het terugstorten van de betaalde kosten. Mijn collega\\\'s zijn te bereiken op 088-1004242.

Ik wens u nog een fijne dag.

Met vriendelijke groeten,
Robin

Michael Aken, van

Heeft op 09 november 2017 om 11:57 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

2 weken wachten op een onvolledige reactie getuigt niet echt van service naar mijn idee. Maar even goed bedankt.
Mvg.

Alle klachten die gemeld zijn door