Mijn Klacht:
Eerst voor deze zending dubbele inklaringskosten betaald omdat de eerste een zogenaamde ghost zending zou zijn geweest. Mag weer wachten op mijn geld of er waarschijnlijk weer zelf achter aan gaan. Dit kon niet verrekend worden…
Vervolgens een afspraak gemaakt dat het pakketje bij een parcel shop afgeleverd wil hebben. Heb ik bewijs van maar staan vervolgens vandaag gewoon aan mijn deur. Toevallig ben ik de hele ochtend thuis maar krijg ik toch het bericht dat ze mij gemist hebben. Geen bel gehoord of wat dan ook.
Dit is niet de eerste keer dat ik gewoon thuis ben en het bericht krijg we hebben u gemist. Ik woon in een appartement op de 15e verdieping en het heeft dus even tijd soms nodig voor ze bij mijn deur staan en weer beneden zijn. Ik vermoed dat dat de reden is. Tevens ook geen kaartje van we hebben u gemist in de brievenbus gehad maar alleen per email en sms.
Klantenservice gebeld vervolgens die totaal niet begripvol was of zelfs een excuses aanbood. Alweer een slechte ervaring met DHL.
Gewenste Oplossing:
Pakket als nog vandaag bezorgen.