Klacht: Onbezorgd pakket van WISH

op 07 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Schelden ligt niet in mijn aart, maar vind het toch wel heel raar dat ik een kaartje in de bus kreeg van de bezorger dat het was afgeleverd op nr. 6, wat dus niet blijkt te kloppen. Die man had het geweigerd. Nu heb ik voor de 2e maal conformatie dat ze het kaartje al in de bus hebben gedaan voor ze eerst bij de buren vragen of het daar kan worden aangenomen en dat is dus niet zo. Niet zo prettig want heb daar meer besteld en weet niet wat er dat desbetreffende pakket zit. Heb deze klacht afgelopen maandag al verstuurd aan u en ook gewoon geen antwoord ontvangen, wat dus buitenproportioneel is, of niet soms en helemaal van een groot bedrijf als DHL die zijn zaakjes niet op orde heeft. MVRGR. Peter Moonen.

Oplossing dat het heel rap wordt gebracht svp.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 november 2019 om 12:35 geantwoord

Goedendag,

Ik heb uw zending bekeken en ik durf niet goed te zeggen wat er precies mis lijkt te zijn gegaan, volgens onze gegevens is het pakket bezorgd bij uw buren op nummer 10. Indien u het pakket niet ontvangen heeft, adviseren wij u contact op te nemen met de afzender. Deze heeft als opdrachtgever en dus als betalende partij richting DHL, de mogelijkheid om bij ons navraag te doen. Wij zullen vervolgens onderzoeken of de melding van de bezorger correct is.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door BOEFIE14