Mijn Klacht:
3SSH7635923
Ik verwachtte een pakket via DHL, ze zouden de eerste dag komen, dus heb ik vriji van me werk genomen. staat er opeens: bezorger was niet thuis, terwijl ik de hele dag thuis was. 2de dag, hetzelfde ook vrij van werk genomen. de 3de dag ook. en bij de 4de was ik het zat. dus heb ik de hele dag me voordeur open gehouden. er is nooit iemand aan de deur geweest. Ik heb ze meerdere keren gebeld en gesproken, wat me ook 15 euro aan gesprekskosten heeft gekost. Ze hebben me ook aan de telefoon verteld, dat ze de klacht zouden doorgeven, en dat er meerdere klachten waren over die ene bezorger, want lijkbaar hebben ze alle 4 de dagen dezelfde bezorger erop gezet!
Wat nog het allerergste is: is dat ze uiteindelijk me pakket retour hebben gezonden… dus nu heb ik hem nog niet… ik moet eerst wachten totdat ik me geld teruggestort heb gekregen en dan pas kan ik hem opnieuw bestellen. Dus nog steeds niet opgelost
Gewenste Oplossing:
Als ze me gewoon even bellen of op de 2de dag wel langsomen... en niet liegen en beloven dat het goed komt, terwijl ik nu de dupe ben... het heeft me alleen maar geld gekost dit.
