Klacht: Onbeschofte gedrag gooien met pakketjes

op 23 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren kwam me pakket binnen er werd aan gebelt en hoor dat het de dhl bezorger is ik maak de beneden deur open ik hoor dat meneer me pakket gooit en gelijk de deur weer dicht trekt heel onbeschoft want er zat breekbare spullen in ik zag ook dat meneer dat deed bij de buren hij belt aan gooi het pakketje op de grond loop na achteren en als iemand open maak loop tie weg kijk ik begrijp de corona gedoe maar gooien met mensen hun dingen die ze hebben bestelt is raar en wees blij dat je nog werk heb

Ik ben tevreden als de bezorger erop wordt aangesproken en ook daadwerkelijk normaal met de pakketjes omgaat anders dat er een andere bezorger komt

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 weken geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Dat is zeker niet de bedoeling en dit pak ik dan ook graag verder voor je op. Kun je mij voorzien van de track en trace code van het pakket waar het om gaat en graag in elk geval ook je huisnummer?Alvast bedankt.Met vriendelijke groet, Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

DHL

Heeft op 23 mei 2020 om 12:14 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Marlijn
Webcare DHL Parcel