Klacht: onbeschofte bezorger

mjnitalessy op 31 augustus 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

We wonen op de eerste verdieping van een appartement van twee verdiepingen. De DHL-bezorger belde aan en wij drukten de centrale deur open. Terwijl we bij onze voordeur op hem wachtten om het pakket boven te brengen, zei hij niets, geen hallo of gedag, hij zette het pakket op de trap en vertrok. Mijn man ging naar het raam en zei tegen de bezorger dat hij het pakket naar onze voordeur hoort te brengen. Hij keek ons aan, draaide zich om en maakte een onbeschoft wegwuifgebaar terwijl hij zei dat hij het niet omhoog zou brengen en hij liep weg. Dit is onacceptabel gedrag. Dit soort mensen hoort niet in dit werk thuis. Bij deze dienen wij een forse klacht in en wij verwachten dat DHL hier actie op onderneemt. Dit was werkelijk extreem onbeschoft.

Consequenties voor deze bezorger. Dit is onacceptabel gedrag.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedemorgen. Erg vervelend dat u zo’n slechte ervaring heeft gehad met deze bezorger. Hiervoor mijn excuses. Ik zet uw klacht graag door naar de Cityhub. De leidinggevende van de Cityhub zal de bezorger op dit gedrag aanspreken. Hiervoor heb ik nog wel iets meer gegevens nodig. Welk pakket bedoelt u precies? Zou u mij het zendingsnummer door willen sturen? U kunt dit ook doorgeven via onze livechat of telefonie afdeling: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support Alvast vriendelijk bedankt, Vriendelijke groet Lisa DHL Parcel E-care

DHL

Heeft op 31 augustus 2023 om 13:47 geantwoord

Goedendag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Klantenservice’.

Senna
DHL Parcel E-care

mjnitalessy

Heeft op 31 augustus 2023 om 14:46 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Jullie maken er een zooitje van. Ik heb contact gehad met Erik en het casenummer is 20990946.

Alle klachten die gemeld zijn door mjnitalessy