Klacht: Onbeschoft gedrag

van de akker op 28 augustus 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mr is zeer onbeschoft
Na vraag of hij kan aanbellen en niet het pakket zomaar wil neer zetten en weglopen
Mr scheld dat ik kan oprotten

Gewenste Oplossing:

Eis ontslsg
Dit is al vaker met mr gebeurd

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedemorgen, Wat vervelend dat u zo’n slechte ervaring heeft gehad met onze bezorger. Uiteraard is dit niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden. Onze bezorgers zijn het visitekaartje van DHL Parcel en wij verwachten dan ook dat zij zich te allen tijde representatief gedragen. Uw klacht zet ik graag door naar de Cityhub. Heeft u voor mij de datum wanneer het gebeurde en het volledige zendingsnummer? Deze begint meestal met JVGL, JJD, C of 3S. Alvast bedankt! Vriendelijke groet Lisa DHL Parcel E-care https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support

Reactie van de melder van de klacht van de akker

7 maanden geleden - Heb een klacht ingediend en het pakket is vrijdag 25 Augustus afgeleverd. Het is niet de eerste keer dat deze bezorger zeer onbeschoft en assosiaal reageerd dit gaat gepaart met agresief gedrag en ik eis zijn ontslag .het pakket nr is JVGL0573517001483134 Met vr gr Mevr van den Akker

DHL

Heeft op 28 augustus 2023 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag S. Van Den Akker,

Hartelijk bedankt voor uw aanvullende informatie.

Met het zendingsnummer JVGL0573517001483134 is de bewuste chauffeur te vinden en zal deze worden aangesproken op het vertoonde verbale geweld.

Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest, wens ik u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Laura
DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

van de akker

Heeft op 28 augustus 2023 om 16:48 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik eis van zo'n iemand ontslag

Alle klachten die gemeld zijn door van de akker