Klacht: onbeleefd bezorger! Niet netjes

Tural op 14 oktober 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er komt een postbezorger voor mij deur. Hij ziet de deur half open en gooit het pakket naar binnen en rent weg. Dit kan echt niet!! Dit kan ik niet accepteren! Een onbekend iemand die de deur open doet en iets naar binnen gooit! Ik roep de bezorger terug. Hij zegt dat hij haast heeft en loopt weg. Ik roep achter hem, ga een klacht indienen en komt terug. Hij dacht dat ik de deur voor hem open had laten staan, NEE mijn kinderen waren buiten aan het spelen. Daarom dat ik de deur een treetje open had laten staan. Ook al denkt hij zo, dan moet hij toch nog aanbellen. je komt bij een vreemd iemand aan de deur!!! Ik hoop dat hier iets mee gedaan wordt!

Gewenste Oplossing:

Netjes aan bellen! En je pakket netjes afgeven! Wees beleefd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 oktober 2020 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat vervelend om te vernemen dat de chauffeur niet aangebeld heeft maar uw zending gewoon naar binnen gegooid heeft. Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling, ook al was dit vast met de juiste bedoelingen. Uw klacht is doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger, ik heb aangegeven dat het toch echt wel gewenst is dat de chauffeur aanbelt bij u.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Kayley
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Tural