Klacht: Nooit door dhl laten bezorgen

op 14 januari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

LAAT DHL NOOIT JE SPULLEN LEVEREN!! Hele slechte service, totaal geen klantvriendelijkheid.

Mijn pakketje moest via hun worden geleverd, ik ben de gehele dag thuis geweest. Vervolgens kreeg ik via de app een bericht dat mijn pakket was verhinderd. Ik heb mijn pakketje nooit in ontvangst mogen nemen. Ik heb vervolgens gebeld naar die kt klantenservice, chagrijnige bitch die de telefoon opnam. Zij verteld mij dat het pakketje zogenaamd is geweigerd (zou niet weten door wie want ik was de HELE dag thuis), nu is mijn pakketje zonder enige toestemming terug gestuurd naar de afzender. De chagrijnige bitch vd klantenservice bied mij TOTAAL GEEN hulp aan, nee, ik vraag haar vervolgens wat ik kan doen en dan krijg ik als antwoord “je moet even zelf naar de verzender van het pakketje bellen”. NU MOET IK WEER EEN HELE WEEK WACHTEN VOOR MIJN PAKKETJE!!! NOGMAALS KT SERVICE EN EEN KT POSTKANTOORBEDRIJF!!!!!

Niet

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 januari 2020 om 11:53 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u baalt van de situatie. Helaas konden wij uw pakket niet afleveren, door wat lijkt op een probleem met het adreslabel. Het pakket is hierdoor retour verzonden naar de verzender van uw pakket. U kunt daar inderdaad het beste contact opnemen, zodat zij u de zending opnieuw kunnen toesturen.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Heeft op 14 januari 2020 om 12:02 geantwoord

Hier is niks van waar, mijn adres bleek gewoon te kloppen tijdens het telefoongesprek met de klantenservice!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Djeliza