Klacht: Niets opgelost

henkmoelee op 17 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede middag, ik heb gisteren een klacht ingediend over DHL en ook een reactie ontvangen.
Er staat dat de klacht is opgelost maar er is helemaal niets opgelost.
Ik heb wederom geprobeerd om ze te bellen maar telkens krijg ik het standaard bandje dat het erg druk is en dat ik kan chatten met een robot.
Ik wil gewoon praten met een mens dat lijkt me toch niet teveel gevraagd?

Gewenste Oplossing:

Als ik gebeld word door dhl door een mens en dat mijn klacht word opgelost want we hebben nog steeds het pakket niet ontvangen terwijl het volgens DHL op 6 januari om 15.55 uur is bezorgd.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het pakket niet terecht is. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. Met vriendelijke groet, Jim DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht henkmoelee

10 maanden geleden - Hoi Jim, 3 SALX000011001648 is het trackingnummer het pakket zou geleverd zijn op 6 januari om 15.55 uur maar nog bij ons of bij de buren is het bezorgd.

Reactie van de melder van de klacht henkmoelee

10 maanden geleden - En nog steeds laat DHL niets van zich horen

Reactie van de melder van de klacht henkmoelee

10 maanden geleden - Ik ben niet dhl maar Henk, Jim van dhl ging het uitzoeken maar tot op heden hoor en lees ik dus helemaal niets. Het blijkt maar weer eens dat dhl d3 consument niet serieus neemt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 januari 2024 om 17:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor het nummer.

Ik zou hier graag een onderzoek voor opgestart willen hebben zodat wij meer informatie hierover krijgen. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u dan ook om dit te melden bij de verzender.

Onze excuses voor het ongemak.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL eCommerce E-care

henkmoelee

Heeft op 17 januari 2024 om 20:08 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Dat heb ik uiteraard allang gedaan, maar het lukt mij niet om dat duidelijk te maken bij Ali Express.
Maar dhl heeft het pakket toch afgeleverd volgens de berichten, het lijkt mij simpel om aan de bezorger te vragen waar hij/zij het pakket hebben bezorgd of is dat te moeilijk gedacht.

Reactie van de melder van de klacht henkmoelee

10 maanden geleden - Ben toch erg benieuwd hoelang dhl me aan het lijntje houd. Voorlopig is ons pakketje al 14 dagen zoek en probeert dhl wat de bezorger is iedere verantwoordelijkheid af. Ik wacht vandaag nog af en anders schakel ik mijn rechtsbijstand maar in, Henk

Reactie van de melder van de klacht henkmoelee

10 maanden geleden - En dan laat dhl helemaal niets meer horen/lezen service is echt heel slecht. Henk

Reactie van de melder van de klacht henkmoelee

10 maanden geleden - Vandaag contact gehad met de rechtsbijstand van de DAS, helaas kunnen zij niets voor ons betekenen aangezien Ali express de verzender is van het pakket en dit een bedrijf is wat buiten Europa valt. Neemt niet weg dat dhl wat volgens hun het pakket heeft bezorgd niets doet om te achterhalen waar ons pakket is en ook geen enkele poging onderneemt om inhoudelijk te reageren. Henk.

Reactie van de melder van de klacht henkmoelee

10 maanden geleden - In tegenstelling wat klacht .nl beweert is de klacht niet opgelost, DHL reageert echt helemaal nergens op terwijl zij aangeven dat het pakket bezorgd is. Laat DHL nu bewijzen dat het pakket bij ons is bezorgd of bij de buren maar DHL laat helemaal niets van zich horen. En telefonisch zijn ze volstrekt onbereikbaar vanaf 8 uur krijg ik nog steeds het standaard bandje dat het erg druk is en dat ik met een robot kan communiceren , maar ik kan alleen communiceren met een mens maar die schijnen er bij de DHL niet meer te werken. DHL zal ook niet even zelf bellen want service is een vies woord. Word vervolgd Henk

Reactie van de melder van de klacht henkmoelee

10 maanden geleden - Ondanks al mijn pogingen gebeurd er helemaal niets, klacht .nl laat helemaal niets van zich horen en dhl wil gewoon niet kijken waar mijn pakket is gebleven. Het blijft vreemd dat een bezorger kan aangeven dat een pakket is bezorgd maar dat het verantwoordelijke bedrijf niets doet voor de consument om aan te tonen waar het pakket bezorgd is. Ze willen bij dhl ook niet begrijpen dat je als oudere geen Chinees spreekt en dat het wel erg moeilijk word om aan een Chinees uit te leggen dat het door hun verzonden pakket niet is bezorgd. Het zegt zeer veel over een bedrijf als dhl dat het volstrekt onbereikbaar is en ik vraag me af of er nog wel mensen werken, praten met een robot weiger ik want die kan mijn vraag niet beantwoorden en dus niets voor meedoen. Henk

Alle klachten die gemeld zijn door henkmoelee