Klacht: Niets bezorgd…

053Enschede op 16 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Altijd als ik zie dat een bestelling met DHL bezorgd wordt houd ik mijn hart vast. Ik woon in een appartement en de bezorgers van DHL hebben er een handje aan om niet eens de moeite te doen om aan te bellen. Ik werk vanuit huis, dus zeggen dat ik niet thuis was op het moment van bezorgen is de grootste BS! En een andere bezorg afspraak maken is niet mogelijk via de website. Schrikbarend slechte bezorgers altijd en ik raad jullie altijd af, maar helaas doen sommige bedrijven nog zaken met jullie. Nu is mijn pakket na 3x (zonder te melden) retour gestuurd naar de afzender. Lekker dan…

Gewenste Oplossing:

Alsnog mijn pakketje ontvangen (afhaalpunt) en dat DHL geen zaken meer gaat doen met bedrijven, aldus zichzelf opdoekt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen, Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is niet de bedoeling dat u onterecht als niet-thuis wordt gemeld. Wilt u ons hiervoor het zendingsnummer van het pakket sturen? Dit nummer begint met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Indien u nog eerdere zendingsnummer heeft waarbij u ook onterecht als niet-thuis bent gemeld, ontvang ik deze graag. Ik kan dan nagaan of dit fout gaat bij dezelfde chaffeur. Met vriendelijke groet, Dani DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht 053Enschede

1 jaar geleden - CQ101201372DE

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 januari 2023 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb zojuist de zending bekeken en ik zie dat deze zending retour afzender verstuurd is. Het pakket is niet retour gestuurd wegens een niet thuis melding. Wat de reden van retour is, is momenteel niet duidelijk. De verzender kan de reden van retour bij ons opvragen. Het pakket gaat nu retour naar de verzender. Dit kan ik niet tegenhouden. Ik wil u daarom adviseren om contact op te nemen met de verzender, ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. Ik hoop dan ook dat de verzender u snel een nieuw pakketje kan opsturen of een andere passende oplossing kan bieden.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Senna
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door 053Enschede