Klacht: Niet Thuis geweest bij bezorging ?!

der.vogt op 21 januari 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag een pakketje van wehkamp verwacht, maar helaas zegt het bezorgstatus, dat ik niet thuis was en dat het pakketje opnieuw zal aangeboden worden op het volgende bezorgdag.Raar is het verhaal, dat ik het HELE DAG heb thuis gezeten om voor de man van selektvracht te wachten omdat het een erg dringend pakketje was.ik had geen notitie in mijn brievenbus en ook de buren hebben geen bezoek van het bezorger gehad. Hoe kan het nu zijn, dat ik niet thuis was, geen notitie in mijn brievenbus lag en het bezorger meldt, dat niemand thuis was?

Gewenste Oplossing:

ommidelijke bezorging van het pakketje naar mijn huisadres

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - en nu de TOPPER, vandaag is het pakketje als bezorg gemeldt, maar ik moet iets met mijn ogen hebben, ik zie het nog steeds niet en heb ook geen pakketje in mijn handen. ook een recherche bij mijn buuren heeft niets opgeleverd. Selektvracht, waar is mijn pakketje nu?

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - nou, nu ook nog de buren in het nast staande gebouw gevraagd, maar ook hier geen pakketje bezorgd.Ik gaa nu lekker aangifte bij de politie doen, ik denk de bezorger is nu heel blij met een nieuwe dubbel DIN radio voor zijn bezorgauto.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

der.vogt

Heeft op 02 februari 2012 om 08:16 geantwoord

deze klacht is nog steeds niet opgelost, maar het pakketje is nog steeds niet met mij en blijkbaar verdwenen, volgend het original text van het ontvangen email, ik verwacht iets meer dienstverlening bij een verdwenen pakketje:

Geachte heer/mevrouw,

Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V.

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. Deze klacht wordt tevens meegenomen in de evaluatie van onze bezorger. Volgens onze gegevens is het pakket de eerstvolgende bezorgdag 24/01/2012 bij u afgeleverd.

Onze excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

DHL

Heeft op 02 februari 2012 om 09:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Bericht van

12 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Graag adviseer ik u contact op te nemen met de klantenservice van Wehkamp zodat hier een onderzoek naar opgestart kan worden. Wij hebben tot op heden nog geen verzoek ontvangen van Wehkamp. Onze excuses voor het ongemak. Selektvracht B.V. Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - ik heb Wehkamp al op 24/01/2011 gebeld en zij hebben naar mij toe gezegt, hier een fraude onderzoek aan te vragen, nou, nu al met twee bedrijven klaar, Selektvracht en Wehkamp.....

Alle klachten die gemeld zijn door