Mijn Klacht:
Ik krijg om 11:43 een melding dat het pakket niet bij mij afgeleverd kan worden, omdat ik niet aanwezig ben. Aangezien ik het laat afleveren in de winkel waar ik manager ben, die de hele dag open is met winkelpersoneel. Is het duidelijk dat deze melding niet waar is. Vervolgens krijg ik de melding dat het bij een DHL locatie kan gaan ophalen de volgende dag. (een winkel iets verderop…) als ik vervolgens via de klantenservice contact opneem, krijg ik via de chatbot de melding: wat vreemd, sorry voor t ongemak. Dit is niet echt de juiste gevoelsreflectie. Daarna medewerker in de chat gesproken, die kan het zelf niet aanpassen of contact opnemen met de koerier. dus ik moet vervolgens zelf de levering wijzigen naar wederom mij eigen adres.
Naast de koerier die het zich blijkbaar makkelijk maakt, is de ‘klantenservice’ ook behoorlijk beperkt. 1 belletje naar de koerier dat hij het alsnog moet afleveren zou service zijn geweest.
Gewenste Oplossing:
Als de koerier vandaag nog langskomt.
