Klacht: niet thuis bericht

kramerrr op 18 januari 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg om 11:43 een melding dat het pakket niet bij mij afgeleverd kan worden, omdat ik niet aanwezig ben. Aangezien ik het laat afleveren in de winkel waar ik manager ben, die de hele dag open is met winkelpersoneel. Is het duidelijk dat deze melding niet waar is. Vervolgens krijg ik de melding dat het bij een DHL locatie kan gaan ophalen de volgende dag. (een winkel iets verderop…) als ik vervolgens via de klantenservice contact opneem, krijg ik via de chatbot de melding: wat vreemd, sorry voor t ongemak. Dit is niet echt de juiste gevoelsreflectie. Daarna medewerker in de chat gesproken, die kan het zelf niet aanpassen of contact opnemen met de koerier. dus ik moet vervolgens zelf de levering wijzigen naar wederom mij eigen adres.
Naast de koerier die het zich blijkbaar makkelijk maakt, is de ‘klantenservice’ ook behoorlijk beperkt. 1 belletje naar de koerier dat hij het alsnog moet afleveren zou service zijn geweest.

Gewenste Oplossing:

Als de koerier vandaag nog langskomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 januari 2022 om 14:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ontzettend vervelend zeg. Ik begrijp dat u er van baalt dat het pakket niet is geleverd. Helaas kan ik in dit geval ook niks anders betekenen dan mijn collega die u al via de chat heeft gesproken. U zal het dus echt af moeten wachten tot morgen.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door kramerrr