Klacht: niet opgelost

op 10 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mevrouw Kraal antwoord nooit meer, dan snap je toch dat dit niet klopt. Zij heeft waarschijnlijk ook nog het geld gekregen voor het pakketje en ik heb niks. Ik heb jullie een mail gestuurd met alle informatie over haar. Hier word niks mee gedaan en het is wel heel makkelijk zeggen dat jullie er niks mee te maken hebben, Want het is een bende bij DHL. Dan zou ik graag haar telefoonnummer willen hebben om contact met haar te zoeken. En alle informatie over haar zodat ik gelijk aangifte kan doen.

haha, wat een bedrijf.

Makkelijk he alles op 1 persoon afschuiven. Zeggen dat je er niks mee te maken hebt. Jullie zijn toch DHL een bedrijf die pakketjes verzend. Hoe in godsnaam kan je dan zeggen dat je er niks mee te maken hebt? Dhl is echt het slechteste bedrijf in Nederland en hoop dat jullie snel failliet gaan. Kut bedrijf

Dat ik haar gegevens krijg om aangifte te doen

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 augustus 2018 om 14:07 geantwoord

Beste heer Broersma,

Bedankt voor uw bericht.

Zoals ik al aangaf, kunnen wij niets voor u betekenen. Wij zijn geen partij in de overeenkomst tussen u en mevrouw Kraal. Ik begrijp dat het bijzonder vervelend voor u is dat mevrouw Kraal niet op uw berichten reageert, maar hier kunnen en mogen wij ons op geen enkele manier bemoeien. Dit is echt tussen u en mevrouw Kraal.

Wij mogen u geen gegevens van mevrouw Kraal verstrekken. Dat zou immers een grove schending betekenen van de privacywetgeving. Als koper heeft u zelf de verantwoordelijkheid zich te vergewissen van de identiteit en betrouwbaarheid van de verkoper.

Wij zijn geen partij in de koopovereenkomst tussen u en mevrouw Kraal, dus u bent bij ons echt aan het verkeerde adres. Het heeft dan ook geen zin hier klachten te blijven plaatsen.

Als u meent te zijn opgelicht, dan lijkt het mij logisch dat u zich wendt tot de politie.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door renerb