Mijn Klacht:
Deze week heb ik via de website een verzendlabel gemaakt voor een pakje. Ik geef onmiddelijk toe dat ik niet goed gekeken heb en in plaats van een pakketlabel een brievenbuspakketlabel (eerste optie die gegeven wordt) gemaakt heb. Ik wilde vandaag mijn pakje versturen maar zag mijn fout. Ik was toen al bij het servicepunt waar het meisje achter de balie mij ook niet verder kon helpen omdat zijn helemaal niets wist over DHL. Ze was wel behulpzaam en heeft me telefonisch in contact gebracht met, ik denk, de klantenservice. Hier heb ik mijn verhaal gedaan en mijn fout toegegeven en gevraagd of ik met wat bijbetalen van het brievenbuspakketlabel een pakketlabel kon maken. Nou nee, dat kon natuurlijk niet. Dat geld ben ik kwijt, had ik maar beter moeten kijken. Wat ik wel kon doen was een nieuw label kopen en deze keer voor een pakket. Dubbele kosten dus voor mij. Ik heb aangegeven aan deze mevrouw dat ik dit zeer klantonvriendelijk vind van DHL en dat ik nooit, maar dan ook nooit meer iets zal versturen met DHL. Deze klant zijn jullie kwijt. Ergens, diep in mij, hoop ik toch dat jullie mij tegemoet willenkunnen komen met deze vergissing. Anne-Meta Hutten
Gewenste Oplossing:
Dit veld is toch bedoeld om iets in op te schrijven als ik tevreden ben? Nu wordt mij gevraagd om mijn gewenste oplossing. Nou, die is simpel. Geef mij maar mijn geld terug. Pakje is inmiddels via een andere weg verstuurd.
