Mijn Klacht:
Ik heb een tijdje geleden een pakket naar iemand gestuurd. Kwam de volgende dag al weer bij mijn huis terug omdat het verkeerd was gegaan met sorteren. Ik zou mijn geld terug krijgen als ik een formulier invulde. Ik dat formulier ingevuld en ik na twee weken nog steeds niks gehoord. Heb ik vijf keer moeten bellen voordat iemand een keer een normaal antwoord gaf. Dat antwoord was dat er een deel van mijn bankrekening was weggevallen en dat ik daarom mijn geld niet kreeg. Heb ik met een medewerker alles opnieuw ingevuld. Bel ik vandaag weer zeggen ze ja je krijg niks teug omdat je het niet goed heb ingevuld. DHL maakt de fout met de retour, hun systeem maakt een fout met terug betaling. En ik krijg nu dus geen geld terug.
Ook meerdere klachten ingediend dat er pakketten op mijn boot en auto werden gegooid. Staan helemaal niet in het systeem volgens een collega. Kortom het is een super slechte service
Gewenste Oplossing:
Graag mijn geld terug en extra geld voor elke keer het bellen naar dhl zonder een
