Klacht: Niet goed gesorteerd

Bart2003 op 21 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tijdje geleden een pakket naar iemand gestuurd. Kwam de volgende dag al weer bij mijn huis terug omdat het verkeerd was gegaan met sorteren. Ik zou mijn geld terug krijgen als ik een formulier invulde. Ik dat formulier ingevuld en ik na twee weken nog steeds niks gehoord. Heb ik vijf keer moeten bellen voordat iemand een keer een normaal antwoord gaf. Dat antwoord was dat er een deel van mijn bankrekening was weggevallen en dat ik daarom mijn geld niet kreeg. Heb ik met een medewerker alles opnieuw ingevuld. Bel ik vandaag weer zeggen ze ja je krijg niks teug omdat je het niet goed heb ingevuld. DHL maakt de fout met de retour, hun systeem maakt een fout met terug betaling. En ik krijg nu dus geen geld terug.

Ook meerdere klachten ingediend dat er pakketten op mijn boot en auto werden gegooid. Staan helemaal niet in het systeem volgens een collega. Kortom het is een super slechte service

Gewenste Oplossing:

Graag mijn geld terug en extra geld voor elke keer het bellen naar dhl zonder een

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u geen geld terug krijgt na het indienen van de restitutieverzoek. Wilt u het casenummer aan ons doorgeven zodat wij deze kunnen nakijken? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Ashna DHL E-care Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Bart2003

3 jaren geleden - Het casenummer is 12283610

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 juli 2021 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bart2003

Heeft op 21 juli 2021 om 13:47 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nee ik ga hier niet mee akkoord, jouw collega heeft de fout gemaakt om niet goed te luisteren en nu krijg ik geen geld. Jullie maken 2 fouten, eerst niet goed luisteren en later super dom op het verkeerde betaalrekening van iemand anders betalen

Alle klachten die gemeld zijn door Bart2003