Klacht: Niet bezorgen van pakketten

aevbreugel op 19 september 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Chauffeur doet geen moeite om het pakket af te leveren.
Al meerdere malen gewoon thuis en er wordt niets geleverd. Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar ivm met bedrijf aan huis. Zij bepalen dus of ik mijn pakket wel.of niet ontvang en vervolgens schijven ze het probleem naar een ander. Naar mij want moet mijn dochter van 6 teleurstellen dat ze geen cadeau heeft op haar verjaardag. En amazon is een klant kwijt omdat ik daar niet meer bestel ivm met dhl

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketen ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Dat is inderdaad niet de bedoeling dus goed dat u melding doet hiervan. Ik pak dit dan ook graag verder op alleen heb ik hier wel meer informatie voor nodig. Mag ik van u enkele voorbeelden met de track en trace code erbij van wanneer dit is voorgevallen? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht aevbreugel

4 jaren geleden - JJD000090254000001344990 JJD000090254000000725286 Bij de laatste wordt het op een aflevering afgegeven zonder enig bericht

Reactie van de melder van de klacht aevbreugel

4 jaren geleden - Het meest irritante is dat het gelijk retour gestuurd wordt. Inmiddels ook een chauffeur gesproken deze zegt dat het aan de zzpers ligt. Zij dumpen hun pakketten wat ze te moeilijk vinden. En krijgen daar dus ook voor betaald. Het zou fijn zijn als mij retour pakketten alsnog voor morgen bezorgd worden. Want dat vind ik vreemd dat na 2x aanbieden het terug gestuurd wordt en er dan helemaal niets meer mogelijk is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 september 2020 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw reactie.

In onze systemen zie ik dat er voor allebei de pakketjes al een klacht is doorgezet naar de CityHub. Dit wordt dus besproken met de betreffende bezorger. Ik verwacht dan ook dat dit niet meer gaat gebeuren. Mocht dit wel het geval zijn, neem dan gerust nogmaals contact met ons op. De bovenstaande pakketjes hebben maar 2 leverpogingen. De leverpogingen zijn mislukt, waardoor de pakketjes retour zijn gegaan. Helaas kan ik dit niet tegenhouden. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met Amazon om een nieuwe levering af te spreken. Ik hoop dan ook dat Amazon u snel nieuwe pakketjes kan opsturen. Mijn excuses voor al het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sam
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door aevbreugel