Mijn Klacht:
Op woensdag en donderdag j.l. heeft bezorger tweemaal aangegeven dat wij niet thuis waren. Onterecht want wij waren wel thuis. Gisteren hierover een klacht ingediend bij DHL, antwoord wordt beloofd 1 werkdag. Vandaag niks ontvangen van DHL. En de tweede poging zou vanavond zijn tussen 18.00-21.00u. Om 19.30u kwam ik thuis, terwijl mijn partner de hele avond thuis was. Mijn partner vertrekt rond 19.45u en om 19.48u staat dat de ontvanger niet thuis was. De bel is gecontroleerd en mijn partner heeft geen bus gezien. Hoe valt dit te verklaren DHL? Tweemaal wordt gezegd dat wij niet thuis waren, terwijl dit wel zo was. En de laatste keer hadden wij echt de bus moeten zien staan dus lijkt er zelfs op dat de bezorger niet eens in de buurt is geweest. Graag hoor ik wat hier gedaan aan gaat worden want via de mail wordt niet beantwoord.
Gewenste Oplossing:
Dat de werknemer hierop aangesproken wordt, welke consequenties hangen hieraan? En dat mijn pakket morgenavond nogmaals wordt aangeboden want ik red het niet om binnen kantooruren ergens bij een ophaalpunt het pakket op te halen.
