Klacht: Niet bezorgen van pakketten

Merelb op 02 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op woensdag en donderdag j.l. heeft bezorger tweemaal aangegeven dat wij niet thuis waren. Onterecht want wij waren wel thuis. Gisteren hierover een klacht ingediend bij DHL, antwoord wordt beloofd 1 werkdag. Vandaag niks ontvangen van DHL. En de tweede poging zou vanavond zijn tussen 18.00-21.00u. Om 19.30u kwam ik thuis, terwijl mijn partner de hele avond thuis was. Mijn partner vertrekt rond 19.45u en om 19.48u staat dat de ontvanger niet thuis was. De bel is gecontroleerd en mijn partner heeft geen bus gezien. Hoe valt dit te verklaren DHL? Tweemaal wordt gezegd dat wij niet thuis waren, terwijl dit wel zo was. En de laatste keer hadden wij echt de bus moeten zien staan dus lijkt er zelfs op dat de bezorger niet eens in de buurt is geweest. Graag hoor ik wat hier gedaan aan gaat worden want via de mail wordt niet beantwoord.

Gewenste Oplossing:

Dat de werknemer hierop aangesproken wordt, welke consequenties hangen hieraan? En dat mijn pakket morgenavond nogmaals wordt aangeboden want ik red het niet om binnen kantooruren ergens bij een ophaalpunt het pakket op te halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Beste Merel, Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw bericht wordt mij niet duidelijk om welke zending het gaat en uw adresgegevens heeft u niet vermeld. Heeft u voor mij het zendingsnummer? Dit is het nummer dat u van de verzender (bijvoorbeeld webshop) heeft ontvangen om het pakket te volgen in ons track trace-systeem. Met behulp van dit nummer kan ik u verder helpen. Alvast bedankt voor de aanvullende informatie! Met vriendelijke groet, Harald Webcare DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste DHL, Bedankt voor uw reactie, zoals ik ook al eerder via uw website heb doorgegeven, is mijn zendingsnummer: 3SMDA0000317344. Tot nu toe heb ik mijn zending nog niet mogen ontvangen dus ik hoor graag van u.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 juli 2018 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Merel,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat u bij herhaaldelijke bezorgpogingen wel thuis bent geweest, maar dat u geen bezorger heeft gezien. De verzender van uw pakket heeft inmiddels uw klacht inmiddels al kenbaar gemaakt. Wij hebben de klacht dan ook direct doorgezet naar het betreffende depot. De klacht zal besproken worden met de betrokken bezorger en verder intern afgehandeld. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vivian
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door