Mijn Klacht:
Gisteren 24-6 zou er tussen 11.00 en 15.00 het pakketje bezorgd worden. Was vanaf 10.10 uur de hele dag thuis. Pakketje is niet bezorgd. Wehkamp gemaild en daar valt te lezen dat ik niet thuis zou zijn. En dat er een briefje in de bus zit wanneer het nu bezorgd wordt. Maar er zat ook geen briefje in de brievenbus. Het betreft een kado voor vandaag de 25ste. Dus u zult begrijpen dat ik erg boos ben. Want wanneer komt het pakketje überhaupt? Na het feest misschien? Want vanavond na 18.00 is het te laat. Dan ben ik naar het feest!!!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als het pakketje vanmiddag de 25ste nog wordt bezorgd voor 17.00 uur

