Klacht: Niet bezorgen van pakket.

Britt12m op 11 april 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket C0606617716DE zou volgens DHL bezorgd worden op maandag 8 april dus vrij genomen van werk en omdat ik mijn voordeur nog moest schilderen en het mooi weer was kwam dit mooi uit. Met kwast in de hand een bericht van DHl, bezorger was onderweg, zou langskomen tussen 2 en zes, daarna een bericht tussen 14:00 en 15:25 uur. Ok sta toch bij de voordeur dus dat maakt niets uit. Om 15:02 een bericht het pakket is bezorgd met stomme verbazing las ik dit. Waar dan, hoe en wanneer.? Sta bij de deur.
Het pakket is nergens te vinden. DHL verwijst mij door om bij de verzender om een vergoeding te vragen, doordat er voor het aangetekende pakket getekend is voor ontvangst, kan ik niets bij hen verhalen omdat hier uit zou moeten blijken dat het pakket geleverd is. Terwijl mijn handtekening nooit gezet is.

Ik vind dat DHL de verantwoordelijkheid makkelijk van zich afschuift op de verzender en niet het onjuist handelen van de bezorger erkent, deze heeft namen lijk valsheid in geschriften gepleegd, ik zou daarom graag een financiële vergoeding vanuit DHL zien voor het verlies van dit pakket.

Gewenste oplossing:
Dat DHL de vergoeding van het verloren pakket op zich neemt omdat het onjuist handelen van de bezorger de verzender dit niet doet (het aangetekende pakket zou bezorgd moeten zijn, waardoor de verzender er van uitgaat dat ik het pakket heb ontvangen en hiervoor heb getekend).

Financiële vergoeding van het pakket en excuus van des betreffende bezorger.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedendag, Dat is natuurlijk erg vervelend om te horen. Ik zou graag voor u willen kijken naar de betreffende zending, echter klopt het zendingsnummer niet. Kunt u mij voorzien van het juiste zendingsnummer, zodat wij kunnen kijken naar de zending? Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Dirk DHL eCommerce E-Care

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Britt12m

2 maanden geleden - Het eenheidsnummer is CO606617716DE

Reactie van de melder van de klacht Britt12m

2 maanden geleden - Tevens klopt mijn handtekening totaal niet ik onderteken altijd met kar omdat niemand mijn tweede naam weet

DHL

Heeft op 11 april 2024 om 08:46 geantwoord

Britt12m

Heeft op 16 april 2024 om 16:13 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Kastje naar de muur gestuurd, zoals verwacht neemt men zijn verantwoordelijkheid niet, pakket door iemand getekend maar nooit ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Britt12m