Mijn Klacht:
Op 02-01-2015 is een pakje afgeleverd aan DHL om te bezorgen bij een DHL afhaalpunt waar ik het zou kunnen ophalen.
Heb van de afzender een track en trace nummer ontvangen.
Het pakje was verkeerd gesorteerd en is retour gegaan en aangekomen op 07-01-2015 op het sorteercentrum.
Vanaf dan is er verder niets meer gebeurd.
Ik heb 2 x een email gestuurd waar doodleuk niet op gereageerd wordt.
Tevens heb ik 2 x gebeld , 2 x € 1 ! Eerste keer werd ik afgescheept met het antwoord dat ik moest afwachten, 2e keer werd ik verwezen naar de verzender.
En bedankt DHL ! Tot op heden verder niets vernomen. Wel geeft de verzender mij door dat er een onderzoek is opgestart 12-01-2015.
Waar ik tot op heden ook nog niets van vernomen heb.
Gewenste Oplossing:
Wanneer het pakje wordt bezorgd.
Antwoord op mijn verzonden emailberichten, met excuses, zou gewenst zijn.

