Mijn Klacht:
Voor de zoveelste keer dagdeel thuisgebleven om mijn pakketje in ontvangst te nemen op het tijdstip wat op het kaartje staat. Nee hoor weer niks. Vorige keer werd er niet eens aangebeld maar meteen maar een kaartje in de brievenbus gefrommeld. Zo hoefde de” bezorger” niets te tillen en ook niet te wachten en reed snel voor mijn neus weg.De opdrachtgever betaalt voor jullie service dus willen jullie eens nagaan welke oplichter bezorging in Gouda doet?
Want zo kan ik het ook!
Ik ga een klacht bij kassa indienen en mijn opdrachtgever vragen dit NooitMeeer via jullie te laten brzorgen
Gewenste Oplossing:
Niet!!!!

