Mijn Klacht:
Op vrijdag 17 juli heb ik een pakket ter verzending afgegeven bij een Parcel punt. Dit pakket zou bezorgd worden bij:
DHL Parcelshop NL-102126
Koekoeksstraat 66 -BG
1021TZ Amsterdam
De begunstigde kon het pakket daar niet afhalen, omdat de shop gesloten was ivm ziekenhuisopname. Het pakket is weer terug naar mij gekomen, alleen ik was op vakantie. Ik was te laat om het pakket op te halen bij de Parcelshop in Alblasserdam. Het pakket ligt nu ergens bij DHL. De begunstigde heeft alles geprobeerd om het pakket te pakken te krijgen, maar DHL geeft niet thuis. Zij geven aan dat ik, de verzender, alleen een onderzoek kan laten instellen. Niet echt netjes van DHL. Op de site van DHL word ik er ook niet wijzer van hoe zo’n onderzoek in z’n werk gaat (wat ik ook niet wil, want DHL moet zorgen dat het pakket bij de begunstigde komt.
Gewenste Oplossing:
Als het pakket bij de rechtmatige eigenaar bezorgd is, zonder extra kosten in rekening te brengen (tenslotte is dit niet onze fout), via de Parcelshop:
DHL Parcelshop NL-102126
Koekoeksstraat 66 -BG
1021TZ Amsterdam