Klacht: Niet bezorgd pakje

Elleke vanNetten op 08 augustus 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo, ik heb iets besteld via Bol.com, een haardroger, kan niet door de brievenbus.
Ik krijg een mail van Bol.com dat pakketje vandaag geleverd zou worden tussen 10.40-13.50 u. maar ik heb niets ontvangen. Tr en Tr code werkt niet!
Navraag bij DHL: pakket bezorgd om 12.18,( ik was thuis met bezoek!) handtekening gezet door iemand, is niet mijn handtekening dus waar is mijn pakket. Ik heb 33 buren in de flat, kan moeilijk overal aanbellen.
Maar het ergste is dat de bezorger dus geen bericht achterlaat, die doet maar wat.
Zeer kwalijk allemaal en ik ben boos op DHL, is niet de eerste keer, en dan moet je klagen bij Bol.com die er niets aan kunnen doen. Het is de bezorger die maar wat doet, ik was gewoon thuis!
Dit is mijn klacht.

Elleke

Dat het pakketje op het goede adres bezorgd wordt.
Verder mogen jullie zelf nadenken.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat het pakket als geleverd is gemarkeerd, terwijl u niets hebt gehad. Ik kijk dit graag even na. Mag ik hiervoor het zendingsnummer van dit pakket en uw postcode en huisnummer? Met vriendelijke groet, Maud DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Elleke vanNetten

8 maanden geleden - Tr en Tr code is: JJD00026863024705461001 Postcode: 1185 SX Huisnummer: 579 Elleke

Reactie van de melder van de klacht Elleke vanNetten

8 maanden geleden - Geen reactie?

DHL

Heeft op 08 augustus 2023 om 17:02 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor de gegevens.

Volgens de gegevens staat het pakket inderdaad op geleverd. Gezien u aangeeft niets te hebben gehad, heb ik direct een onderzoek voor u opgestart onder casenummer: 20701455. U krijgt hier binnen 3 werkdagen een terugkoppeling op via de mail.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Maud
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Elleke vanNetten