Mijn Klacht:
Ik kon dinsdag via track and trace zien dat mijn pakketje donderdag 28 mei bezorgd zou worden , echter moest ik die dag even de deur uit en net in die tijd was DHL geweest. Keurig kaartje in de bus dat ze het pakketje vandaag 29 mei wederom tussen 14.00 uur en 18.00 uur nogmaals het pakketje zouden aanbieden. Ik heb mijn afspraken afgezegd en ben thuis gebleven, maar geen DHL gezien! Track and trace is zo onbetrouwbaar bij DHL want status staat nog steeds dat het vandaag wordt aangeboden en nu staat er ook dat het de eerste keer 27 mei is aangeboden wat echt niet het geval is geweest want toen was er iemand in huis, hier ook geen kaartje van ontvangen. Dit is niet de eerste keer dat wij dit meemaken met DHL en ik vind dat ze richting de zaken die een contract met hun hebben afgesloten een zeer slecht visite kaartje afgeven! Nu was ik mijn pakketje morgen nodig waardoor ik mij nu in bochten moet wringen om dit te gaan oplossen.
Gewenste Oplossing:
Dat mij duidelijk wordt gemaakt waarom mijn pakketje gewoon niet vandaag is bezorgd, en vooral wanneer deze wel bezorgd wordt.

