Klacht: Niet bezorgd en slecht te vinden servicepunt

Intriplo BV op 24 november 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 stuks van 1 artikel besteld (1 bestelling). Was verpakt in 3 afzonderlijke dozen. 1 doos bezorgd op 16/11 bezorgd., Van de andere wordt beweerd dat deze 17/11 is aangeboden tijdens werkuren bij het bedrijf. Niemand gezien. Vervolgens konden we een dag later bij een servicepunt de pakketten afhalen. In eerste instantie servicepunt niet kunnen vinden. Slechte behandeling bij de klantenservice. Zelf op onderzoek uitgegaan. Naar het bedrijf gebeld wat op dat adres was gevestigd. Die bevestigde dat er een DHL servicepunt bij hen in zat. Uiteindelijk blijkt dat alleen uit een sticker bij de deur, maar daarvoor moet je dus een stuk het terrein oprijden voordat je dit ziet.
het heeft onnodig veel tijd en energie gekost waar ze bij DHL hun schouders over ophalen.
We gaan ook de leverancier van het artikel inlichten omdat de slechte service ook op hun bedrijf uitstraalt.

melding DHL:
Beste Arie de Bruin,
Onze bezorger kon je pakket JVGL06218176001485313895 van Betherma om 11.11 helaas niet bij je afleveren. Het gaat de volgende werkdag naar een DHL ServicePoint in de buurt.

een fatsoenlijke reactie van DHL waarin ze uitleggen hoe 1 bestelling in 2 delen wordt gesplitst, waarvan de 2e levering dus niet is aangeboden.
Daarnaast zou ik graag willen dat de bij de melding van dit bewuste servicepunt wordt vermeld dat het gevestigd is in het het pand van Let's Move Verhuizingen en nog beter dat dit vanaf de weg wordt aangegeven.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft voor een gedeelte van de bestelling naar een service punt te zijn gestuurd. Zonder een zendingsnummer per pakket, kan ik niet met zekerheid zeggen wat er is gebeurd. Wel vermoed ik een verzending via ons zakelijk netwerk aan huis en een doorgestuurd pakket via ons consumenten netwerk. Een niet thuis kaartje wordt soms vergeten, waarvoor mijn excuses. Een pakket kan wel via de DHL app of via onze website worden gevolgd en is op de website ook een duidelijke melding waar een service punt is te vinden , ondersteun door google maps.https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/dhl-servicepoints Mocht u nog een vraag of opmerking hebben over deze zending, hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Laura DHL e-care

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 november 2021 om 12:54 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden hebben wij geantwoord op uw vraag. Aangezien we geen reactie meer hebben ontvangen, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord.
Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Lisa
Webcare DHL Parcel