Klacht: Niet aangebeld

op 09 oktober 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou een pakketje aankomen tussen 19:18 en 21:18. Speciaal een tijd gekozen dat er mensen thuis zouden zijn zodat ik het pakketje meteen in ontvangst zou kunnen nemen. Om 20:14 krijg ik een mail dat de bezorger voor een dichte deur stond terwijl er 3 mensen thuis waren en de bel het gewoon prima doet. Nu moet ik morgen het pakketje zelf bij een punt op gaan halen terwijl ik daar helemaal geen tijd voor heb, maar het pakketje dringend morgen moet hebben. Ik zal ook maar niet vragen het pakketje opnieuw te laten bezorgen voor het geval ik nog een dag langer moet wachten.

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje gewoon wordt bezorgd op mijn gekozen moment zodat ik zelf niet de dag erna pas mijn pakketje kan hebben en ook nog eens zelf moet gaan ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 oktober 2019 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Wij zullen dit met de bezorger in kwestie bespreken, om na te gaan wat er verkeerd is gegaan en om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Aangezien u geen nieuwe bezorgafspraak heeft gemaakt, kunt u uw pakket afhalen bij ons servicepunt. U ontvangt een e-mail zodra het voor u klaarligt.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Jasminy