Klacht: MOEILIJK DOEN EN NIET MEEWERKEN

op 15 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket bezorgd bij niet thuis zijn,volgende dag opnieuw bezorging tussen 11;00 en 15;00 hele dag gewacht voor niets.Lees op DHL track Trace dat er 1 á 2 dagenvertraging zijn,waarna ik na 2 dagen niets verneem.Gebeld met DHL klantenservice..sturen me terug naar verkoper in USA die niet meewerkt en zelfs beweerd dat hij niet naar het buitenland verstuurd en met een X- filesachtig samenzweringsverhaal denkt dat E-bay er achter zit..kom na 4 keer contact opnemen niet verder.Laat een bericht achter via E-mail op klantenservice DHL…Vinden het heel vervelend voor mij,maar kunnen niks doen,omdat ik klant van de verzender ben en een overeenkomst heb gesloten met de verzender.Juridisch gezien moet ik dus weer contact opnemen met de verkoper,maar die werkt niet mee….

Gewenste Oplossing:

Dat pakketje is gewoon in het depot,en ze kunnen het zo langsbrengen,maar vertikken dat,terwijl ze zelf in gebreke blijven met hun bezorging.Ik heb niks met hun vertraging en manco in het depot te maken.Ik wil gewoon mijn pakketje en niet dagelijks met een onwillende verkoper in mijn havo engels zitten te mailen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 november 2019 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Dit is inderdaad een lastige situatie. Wat vervelend dat de verzender niet met u mee lijkt te werken. De opdrachtgever van het pakket dient nu een onderzoek op te laten starten inderdaad. Waar het pakket nu exact is en wat er aan de hand is zullen we middels dit onderzoek namelijk eerst moeten achterhalen.

Ik hoop dan ook dat u er spoedig uit komt met de verzender, want het ziet er op dit moment niet naar uit dat dit probleem zich vanzelf zal oplossen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
Nikki
DHL Parcel Webcare

Heeft op 15 november 2019 om 15:56 geantwoord

Dit is hetzelfde antwoord wat ik kreeg van DHL parcel klantenservice,wat ongeveer neerkomt op \"zoek hetzelf maar uit'.Mijn pakket ligt gewoon op jullie depot in Drachten en jullie zijn te beroerd(of te lui) om ook maar een hand toe te steken.Het enige wat ik hoor is vervelend en we betreuren dat bla bla bla...juridisch gel*l...waar ik als doodnormale klant geen verstand van heb..Echt treurig dit!!!..

Alle klachten die gemeld zijn door fempair