Mijn Klacht:
Ik heb nu voor de tweede keer in twee weken,mijn paketten niet ontvangen
Ik krijg geen melding Waneer het aangeboden word maar heb wel de dhl app.
Eerst was het in de regio toen onderweg toen geleverd en nu terug naar het sorteercentrum om retour te gaan naar SHEIN.
Normaalgesproken word mijn pakket naar het afhaalpunt gebracht. Nu komen ze en ben ik niet thuis word het meteen retourgestuurd???
Ik ben zo mijn eerste pakket kwijtgeraakt en ik ben bang dat dit nu weer gebeurd.
Ik heb voor het eerste pakket contact gehad met DHL en hun antwoord is.. ja mevrouw u kunt een klacht indienen maar er is een fout gemaakt en kunnen verder niks doen.
Nu twee weken verder… hetzelfde.. weer mijn pakket terug en verlies ik geld… dit mag en kan toch niet????
Ik bestel al jaren op deze manier en heb dit nog nooit meegemaakt.
Wat kan ik hiermee??
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn pakket ontvangen zonder dat ik items verlies of opnieuw moet bestellen en ik wil dat ze mijn pakket als ik niet thuisbrengen bij het afhaalpunt bezorgen zoals het hoort!
