Klacht: Meerdere malen Sorteerfout, geen pakket

op 12 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik moest maar “duimen” dat mijn pakket na maar liefst 3!!!! X dezelfde sorteerfout, de volgende dag na een week wachten eindelijk bij mij zou aankomen. Aldus een vd medewerkers van DHL Mijn pakket werd van sorteercentrum naar het distributiecentrum en terug gestuurd. Nog steeds geen pakket, en bellen heeft geen zin. Mijn pakket bij vidaxl besteld, maar waarschijnlijk ga ik zometeen op zoek naar iemand die wel goed levert. Ook vidaxl zegt niks te willen doen, ja ik kan het nogmaals bestellen en dan is het er over twee dagen…pfff da’s dus twee keer betalen hè. Das niet: vandaag besteld morgen in huis ppffff

Als ik mijn pakket morgen 12/8/2017 heb.
Desnoods komen ze op de fiets.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Klantiskoningmeestal

4 maanden geleden - UPDATE* IPV een reactie of een telefoontje kunnen doen naar vidaxl.nl, waar ik mijn pakket heb opgehaald, is het bedrijf vandaag 12-8-2017 niet bereikbaar... DHL...maakte vandaag weer de Sorteerfout voor de vierde keer en stuurt mijn pakket terug naar Utrecht, IPV naar mij.... Beste DHL...neem een voorbeeld aan Postnl, die klantvriendelijkheid wél verstaan en het pakket direct naar mij hadden verstuurd.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 augustus 2017 om 13:46 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt is er inderdaad een probleem ontstaan met uw zending. De zending komt niet juist door het sorteerproces. Aangezien er al meerdere malen een sorteerfout is ontstaan willen wij dit graag nader onderzoeken. Daarom wil ik u adviseren dit te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen als opdrachtgever van DHL ons verzoeken om dit nader voor u te onderzoeken.

Excuses voor de vertraging die is ontstaan.

Miranda
DHL Parcel webcare

Heeft op 12 augustus 2017 om 14:59 geantwoord

Afschuifsysteem...kastje naar de muur....geen klantvriendelijkheid...heel internet staat er vol mee. Jullie weten welk pakket van mij is, toch presteren jullie het om het niet te leveren! Dit is geen oplossing DHL!

Alle klachten die gemeld zijn door Klantiskoningmeestal